• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Bye Bye From Skycatcherz

Posted by Aidil on Friday, October 15, 2010 1 comment

Salam~

Penat~
Baru habis kemas kedai..bukan kemas sebab nak open, tapi sebab nak tutup kedai.
Setelah lebih kurang 9 bulan lebih beroperasi,akhirnya kedai makan tempat aku kerja ni nak tutup dah.
Aku kerja sini pun xlama sangat. Start bulan 7 hari tu. So dah dekat 3 bulan?? Sekejap jer.

So,sebabkan kedai ni dah nak tutup, ahad nih aku dah kena balik kampung dah. Kampung kat Kluang Johor, tapi aku x balik sana, aku balik dengkil,putrajaya sana. Famili aku semua dah duduk sana selepas ayah aku pindah tempat kerja dari Ayer Hitam ke Putrajaya.

Dah lama gak la aku tak balik. Last pun time raya. Kalau kedai ni bukak sampai hujung tahun depan, raya tahun depan gak la aku baru nak jejak kat rumah aku. Aku bukan jenis yang suka tetiap bulan balik rumah. Kekadang setahun sekali baru balik.

Tapi sekarang dah berubah kot. Aku nak stay dengkil sampai dapat tawaran sambung belajar baru aku sambung. Duduk sana maknanya kena la cari kerja baru. Ingat nak apply KFC lak,cambest jer.

Aku rasa pasni xdapat la aku nak berblogging macam biasa. Tak dapat la aku nak blogwalking jalan2 tekan ape yang patut. Penat pun ade. Pastu xdapat pape pun. Tapi aku xkesah sebab bukan tujuan aku blogging nak kaut untung iklan. Just nak cerita apa yang aku suka jer. Tu sebab nama blog aku Legendary Tales of Skycatcherz.

Ini mungkin post aku yang terakhir setakat ini. Mungkin lagi beberapa bulan aku akan kembali berblogging. Tunggu...
Adik aku cakap lagi lama blog ni wujud lagi bagus. Dia kate nanti ade robot google datang ushar2. Tak tahu la betol x betol.hehe
So aku biar la blog ni terperap dulu. Biar blog ni bersawang kosong.

Sape2 yang datang blogwalking,terima kasih kay. Sori tak dapat singgah balik. huhu
Ok la. Cukup la takat ini. Sekian, Terima Kasih

P/S: Aku akan kembali..tapi bukan sekarang..isk3

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger