Random Post: Demam Blogging























Salam~~

Aku pening kepala sekarang nih..
Kepala berat jer.. Mata macam nak terbeliak..
Nasib baik x batuk ngan selesema..kalo keluar simptom tu,sah nak demam betol..
Rasanya aku cuma penat jee..

Yela..dalam dua hari ni..otak asyik pikir pasal blog jerr
Mata asyik menghadap laptop jerr..
Keluar untuk makan jer..pastu sambung balik..

Blogging..
Sampai sekarang rasa macam xkan habis aku nk study semuanya.
Macam2 benda aku xtahu..

Tu x campur kene brainwash dan dengar lecture free dari sifu blog MrDaha lagi~~
Aiyayayaa~~

Penat kowt dengar..
Pasal nuffnang la..
Google adsense la..
Traffic source?
Blogwalking?
Contest pulak???

Huuhh..xpe..Newbie lagi..orang kate Noob la..
Xpe..buleh belajar lagi..cuma sekarang aku nak tido~
Dah lewat malam dah ni..

Bye..Gudnite

P/S: Esok bangun pagi dah nk pegi blogwalking lagi..tu pesan sifu,huhu

Comments

cik helena said…
alah pelan2 jangan tekan diri.. :)
skycatcherz said…
hehe baik cik helena..

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.