Cerita Khurafat tu best ker?

Salam~
Yeah!! Offday arini,rabu.. Rasa kejap je dah hari rabu. Bulan ni terasa cepat sikit masa berlalu jika dibandingkan bulan lepas. Hari2 tgk kalender..bila laa nak ujung bulan nih hehe (kes duit xde la beb)

So, ak plan nak pegi la jalan2 alamanda tgk wayang ngan member aku. Janji kul 1.30pm, nak tgk citer khurafat. Ala..citer antu melayu tuu. Tapi tup2 dia lak ada hal,pastu delay nak tgk kul 3.40pm bila dah dekat pukul 3 aku pun try la nak start kereta..tapi aisehmenn...spoil betol la kereta ni..

1st, aku unlock guna keylock, aik? x bunyik pon.
2nd, aku guna kunci, bukak pintu. Aik? x bunyik lak alarm. Slalu tros wengwengweng~
Bila tgk dalam..ah sudah..
Gear x free..masuk gear 3. Handbrake x tarik. Dan paling teruk,lampu x matikan.
Apa lagi..kompom abis bateri!! Argh..tros cancel plan aku petang ni.

Last2 aku cancel plan aku nak g tgk wayang kat alamanda tuh. Dah jadi satu kerja lak bukak bateri, bawak pegi kedai, cas..pastu pasang balik. Apela ayah ku ini..dia lupa nak off lampu tu pasal la bateri kong.

Tadi berita tv3 last skali ada dia cakap yang cerita khurafat nih dah cecah kutipan 6 juta woo..best sgt ker?
Aku x suka tgk citer antu..x suka x suka xsuka la sgt. Tapi member aku ni lak nak tgk..so aku "terpaksa" ikot.
Agaknya tuhan nak selamatkan aku kot sebab dia taw aku memang x suka citer antu.hehe

p/s: Last skali tgk citer antu kat pawagam ialah cerita Phobia 2. Tu pun aku "termasuk" sebab diorang kata ni cerita hantu kelakar. Aah...memang kelakar. Last sekali je klakar!! Damn! Kene tipu!! huhuhu Sepanjang movie aku pejam mata+jerit+terlompat2 tatkala antu keluar. Malu2 >_<

Comments

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.