• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Shopping dengan El

Posted by Aidil on Sunday, January 16, 2011 No comments

Salam~

Aaa..entry simple jer..xde ape pun.
Hari ni adik aku el dah nak balik asrama dia kat negeri sembilan tue..
Aku lak masuk kerja lewat sikit..kul 12 nnti.
Pagi2 lagi mak aku dah bising suh bangun. DIa cakap la seluar el koyak rabak..
Ish3..memang teruk dahh  koyak sana koyak sini..ape seluar sekolah dia buat main ragbi ker??



Memandangkan aku ni abang yang dah pun bekerja dan ada duit+bapak aku yang selalu jer pokai..
nak taknak akuuuuuuu gak kene bawak dia shopping seluar baru.
Xjauh pon..pekan dengkil je hehehe
Kul 10 pagi kedai sah2 xbukak lagi huhu
Jalan punye jalan nasib baik kedai depan balai polis bukak. Beli la satu seluar ngan satu tight (dia pandai kelepet duit aku). setel

On da way balik tu teringat water heater nk masak air tu rosak kat rumah ni..mama slalu masak air guna periuk ngan gas jer..kesiann..uhuk3
Singgah kedai letrik..sentap satu pemanas air...huhu duit aku pon tersentap la jugak disitu..xpe2..utk kebaikan bersama..

Aaa ok ok sudah mau pergi kerja..aku chow dulu

bye2

p/s: Duit abis woo..kenapa cepat sgt abis?? kenapa?? aaa

0 comments:

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger