• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

100 Bloggers Diperlukan

Posted by Aidil on Thursday, February 10, 2011 No comments

Sebelum tido ni aku bw la kejap. Pegi sana pegi sini..ternampak lah pulak blog yiedpozi nak carik 100 orang bloggers untuk dia punya blogwalking widget. Kira senangkan diri la nak blogwalking dari bukak satu-satu nak tgk dan baca.

Nak join skali? Jom2. Kalo sempat lagi la. Aku pun xtaw sempat ke x. Men terjah je join hahaha

Apa yang perlu korang buat ialah

1. Buat satu post yang bertajuk '100 Bloggers Diperlukan'
2. Pasang widget blogwalking di blog korang. Kod boleh diambil di sini. Sila jangan edit kod'nya
3. Submit permalink post di ruangan komen entri blog Yiedpozi
submit kat sini BLOG YIEDPOZI

Ok. dah siap..tak sampai 5 minit kan kan kan?? hehe

Nak tido dah. bye

0 comments:

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger