• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

AKU ACCIDENT WEHHHH!!!

Posted by Aidil on Saturday, February 19, 2011 5 comments

ARGHhHH!! kEBABooMM.

Tempat: Cyberjaya
Masa: 10.30pm
Tarikh: 13 Feb 2011
Punca Kemalangan: Mengelak Siput Babi

Huhuhu..seminggu lebih aku x berblogging.
Projek GEGAR 1000 Blogs aku pun tergendala,
Entry rakan2 blogger semua tertinggal jaoh.
Semua gara2 aku terlibat dalam kemalangan jalanraya minggu lepas.

Esok, genap la 7 Hari aku terlantar kat Hospital Putrajaya nie mengenangkan nasib badan..
Alahai..apa nak buat..

*Flashget..ehh bukan..flashback...*

Malam tue, aku baru habis kerja, then on da way balik tue, tetiba pulak nak try jalan lain.
Sampai je kat roundabot yang ada restoren al-naz maju tu, tetiba melintas lak si siput babi.
Ape lagi, gelabah la aku nak mengelak, teros terbabas jatuh!

Guling2! *background music hindustan*

POM! terlanggar tiang lampu jalan. Kene kat perot. PERGH!!!! Sakit jangan cakap la..huhu
Seminit tggu org tolong smbil tahan sakit.
Then org datang, tepon ambulan.
15 minit kemudian dengar la tenong tenong tenong si ambulan tue.

Doktor kata internal bleeding kat hati tahap 3. Tahap tertinggi 4.kira tahap 3 ni kritikal gak la.
Sah kena bedah. Aku dah cuak giler.
3 ari kemudian x jadi bedah. selamat..
hari ke 5 dah bukak semua salur2 yang dicucuk kat badan.
hari ke 6 disuruh rehat..sekarang ni la tengah rehat hehe

Boleh lak berblogging kat Hospital. Shh..jangan repot sudah hahaha

Oh..hati ku terluka kembali..kali ni betul2 punya terluka..ada sapa2 nak tolong pulihkan ker??? :p

p/s: Siput penjenayah tu masih bebas diluar sana. Hati2 la..

5 comments:

kita serupa...nana pon baru je pas jatuh moto..tp xde larr seteruk awk..heee...

btolke elak siput punye psal ni?

lain kali langgar je siput tu...
hehe...take care..
get well soon!

ceh sempat posing lg tuh! ;)

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger