Hari yang tenang tetapi..GEGAR!!!

Alhamdulillah..hari ni semua berjalan ok jer.. kerja ok jer..xde orang nak marah2, costumer nak mengamuk ker, order x sampai ker, atau pun tersalah order makanan. Orang yang datang pun suam2 kuku jer. Bagus2..kalo hari2 macam ni memang best.

Dalam ketenangan yang damai di hari ni, kepala dok pening jer memikirkan program gegar follow 1000 blog yang aku ngada2 nak buat tuh. Sendiri cari penyakit, tapi xpe!!! Akan ku GEGARRR semua. huhu Tunggu je la giliran sape2 yang dalam list tue :p

Banyak lak nak buat. Dulu blog sorang2 jerk. Xde la nak tegur sape blogger lain. Malu la kononnyer..yela..blog baru..template pun tah pape.malu2. Tapi last2 bersemangat pulak nak tegur orang, komen2 orang, follow2 orang dan macam2 lagi la.

Aku rasa bukan aku sorang jer yang jadi silent reader. Ramai jerk. Adik aku lak cakap jgn baca pastu biar jer. At least komen la. Tapi nak komen ape? Aku x reti komen2 nih. Takot salah cakap kang boleh gado.huih..harap2 xla,hehe

ok. nak sambung baca entry2 terbaru dan kemudian sambung GEGAR follow 1000 Blogs!!! HUARGHHHH

Comments

Abhamz said…
salam, tq singgah Mazha 2010....saya sokong gegar follow 1000 blog...semoga berjaya...

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.