16 hari mencari cinta


Opss..ini bukan storyline macam cerita 30 hari mencari cinta tu ea.kikiki
Ecece..tajuk nak poyo jer kn?.haha

Salam semua. Sebenarnye 16 hari tu ialah 16 hari aku xbukak blog nih. xbukak..langsung!
Wah..sangat2 la rugi.huhu tapi nak buat macamana..dah lepas..masa xboleh di undur kembali.
Yang boleh diundur, scroll down baca entry2 lalu jer la. Tapi dah 16 hari..gilo apo nak baca ribu2 entry huhu

Kemana aku pergi? Aku xnk la cakap aku ni busy giler macam orang lain. Aku xnk la jugak cakap yang internet aku slow so xboleh bukak blog. Aku gak xnk cakap la yang aku dah malas dan fed up nak berblogging. Bukan! Bukan! Bukan! Yang sebenar-benarnye..huhu malu nak cakap la.

Broadband aku kene potong!! wakakaka malu2 (>_<) ish2..

So,ni baru je bayar..dan aku kembali ke dunia blog hehe

Sekian terima kasih.

Comments

gadisBunga said…
sori. niat asal takmo gelakkan. tapi dalam hati tergelak jugak. abis cemana?

hahahahahahahaa!!!!!
cintatehO said…
la kena potong upenye..nk tumpang gelak jp...hahahaha...so sweet n3 ni..
Aidil said…
haha gelak2. gelak sampai puas :D
shearasol said…
hakhahakhak..

Opps..tergelak tanpa disengajakan

Jangan mareee~~

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.