• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Argh tensen giler aku dengan dia ni!!!

Posted by Aidil on Thursday, March 17, 2011 4 comments


Semalam satu malam aku search sana search sini. Tapi xjumpe jugak yang berkenan dihati. Ada yang lawa, lawa giler. Yang buruk, memang sah2 la aku tak berkenan. Mana lagi aku nak carik ni..sape2 leh tolong bagi idea x kat mana aku nak cari pilihan hati aku ni.

Aiseh..makin lama makin rambang mata bila aku terlihat macam2 jenis depan mata nie. Ada putih ada yang hitam. Banyak yang susah dan kompleks, tapi ada jugak yang simple sangat. Buatkan hatiku tertarik nak ushar dia. Tapi bila terlihat yang lain, berbelah bagi la pulak!!

Argh!!! Tensen giler..xpe2 malam ni karang aku sambung pencarian aku lagi.

Cari ape?

Err..template baru blog aku.hehehe Pagi2 sudah bikin orang tensen

4 comments:

hahah..
selamat mencari ye..
semoga jumpa la pilihan hati tu ...

hahahaha...saspen betol la....gambar atas awek cun...tengok2 nak cari template upanya...

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger