• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !

Posted by Aidil on Friday, March 11, 2011 13 comments


Wah Bro Ben buat segmen. Kali ni khas untuk lelaki sahaja. Yeap..LELAKI jer. Kita tengok berapa ramai yang join segmen nih hehehe

Untuk melengkapkan segmen ni, kene la jawab beberapa soklan cepumas dari Bro Ben.

Sila jelaskan kenapa anda berblog ?


Aku ni mula ber-blog sebab kene hasut dek adik aku.haha dia ni suke benor blog2 nih. Last2 nk sedapkan ati,aku pun buat la blog. Tapi lepas kenal dunia blog, rasa best lak.
So, aku berblog sebab aku leh belajar banyak perkara, tentang isu semasa, cerita2 yang xpernah aku dengar, kenal2 ngan para blogger dsb.


Kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita ?


Adeh susah soklan nih. AKu rasa kreatif ni..sebab orang laki ni lagi sempoi kot. Diorang tulis main belasah jer. Xde nak cerita detail2 sangat. Apa yang diorang nk cerita,diorang tulis. Kira open minded la. Xde la asyik2 cerita yang sama jer. 


Blog wanita yang anda suka baca?


Aku xde target sape2. Sape yang selalu update, selalu la aku datang blog dia baca.hehe
Kekadang xtaw pun yang entry aku baca tu laki tulis ke pompuan.haha sengal x?


Sekian terma kasih.

13 comments:

salam..jengok2 dr BA punye segmen...=)

singgah dari segmen En Ben Ashaari...


http://solomolo.blogspot.com/

Follower no. 118, salam kenal dari saya..ada masa jemput terjah blog saya..

singgah sini...datang dari belog BA

sengal ke..?

Haha~~

*Shea pun kekadang sengal jugak*

hye,,
good reason..

:)






www.storymoryiqin.blogspot.com

singgah dr segmen BA
salam perkenalan..

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger