Thanks BA, my follower, dan Merong Mahawangsa?

Agak terkejut la bila bukak2 blog jer, trafik agak luar dari kebiasaan, follower pulak bertambah dari 115 ke 132, dan PERTAMA kali ade post aku cecah lebih dari 10 komen.huhu terharu pulak rasanya.
Semua ni tq to BA (Ben Ashaari) punya segmen JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !

Aku selalu je baca blog BA, dah dia selalu update, selalu la aku nmpk dia kat dashboard tue :p. 
Aritu tetibe semangat lak nak join salah satu segmen dia. Best pulak la kan.

Erm..kepada yang sudi follow, terima kasih aku ucapkan. Blogger biasa macam aku pun ada orang nak follow,aku rasa aku pun kenela rajin2 berusaha untuk keluarkan lebih banyak entry best2 hehe.

Ni saje nak cerita, aku baru je habis tengok cerita Hikayat Merong Mahawangsa! Kat Alamanda pukul 11.15pm, 13 March 2011 ceh bangga abis la.

Yela, time aku datang 10.30pm,tiket xde..ada 45 orang tiket reserve. Aku tengok jam, pukul 10.45pm baru dia bukak peluang utk orang ramai beli tiket 45 reserve yang x dituntut. Berebut2 gakla kan..nasib baik time aku sampai jer kat kaunter, ada baki 8 je tiket. FUUUH!! Hepi2. 

Cerita dia memang best. Aku xreti nak review2 sangat. Nak baca review detail baca kat blog orang nie ORANG PERLIS MENULIS. Dia punya review memang best.hehe

K nak tido. Esok kerja la pulak. GUDNITE

Comments

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.