• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Walaweh aku tukar template baru!

Posted by Aidil on Monday, March 28, 2011 1 comment


Aku sudah tukar template baru!! Hahaha.. Lama sungguh rasanya sejak kali terakhir aku tukar. Dah lama sangat sampai bosan dah dengan template lama. Tapi aku still lagi suka dengan template lama sebab dia simple dan dark. Aku suka gelap2 nie..sebab aku berblogging pun selalu malam2. Kira ada datang mood la time nie.hehe


Akhirnya setelah sibuk berhari-hari ushar template di internet, akhirnya aku tersangkut pulak dengan template ini. Hehehe lawa tak? Tak lawa? ke biasa jer? Aku cari dekat 3 hari..ada la dalam berbelas template aku try, dan ada dalam 4 ke 5 template yang berjaya masuk ke final list, tapi akhirnya template ini jugak yang terpilih. Yeah..*tepuk tepuk hehehe.

Template ni agak sukar sikit nak jaga. Sebab ada banyak function berbanding template lama. Dengan ada link kat menu bar, ada gambar slide2, (dah buang dah sebab dikatakan buat lambat loading), pastu kat footer,ada 4 footer..boleh taruk macam2 weh. Tapi buat masa ni,aku still xde idea nak taruk aper.huhuhu

Huiihh pening woo.. aku ni dah la noob je pasal benda2 nie, html code ape xtaw.. Slalu ushar blog orang jer..nmpk macam2 gadget diorang letak. Aku nak jugakk. Takpe..slow2 aku edit lagi template baru aku nie.

Yang xbestnyer, dulu background entry aku kaler hitam. Black. So bila aku nak tekankan sesuatu ayat, aku selalu guna kan kaler kuning or yang cerah2. biar jelas sikit. tapi sekarang, bila background aku kaler putih..ah sudah..yang kaler kuning tue terus x nmpak!!! sakit mata nak baca huhuhuhu. sedih2

Pastu, dulu saiz kotak entry aku kecik jer..so aku pon bukan main la edit sana sini time tulis entry biar susunan tulisan dengan gambar yang aku letak, kena pada tempatnya. Tapi sekarang saiz entry besarrrr... so bila aku bukak entry2 terdahulu, aisehmen! lari dah wehh susunan dia.huhuhu

Camne ek?? Gila apa nak edit balik semua entry aku sebelum ni. Buat xtaw je la ekk. Im So Sorry.

Nak tgk contoh entry lama yang haru apabila aku tukar template baru??
Rujuk sini:  My Top 5 All Time Favorite Manga

1 comments:

ok la nie..belog nampak lebih kemas..kemas dari saya punya belog..hoho ;)

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger