Woi! Esok Malaysia Cuti!!!!

Salam. Penat sungguh kerja arini (ahad). Biasala, kerja kedai makan, ari ahad pulak tu, tambahan pula time2 cuti sekolah. huhu Ramai giler orang datang Saba Restoren. Dari tengahari aku x berenti mengambil order. Kaki pon dah naik kebas, badan dah rasa bongkok dah berdiri lama, mintak air kat dalam payah sebab x terlayan nk siapkan order costumer. Alahai..sabar kan je la. Nama pn kerja kat SABA. (T_T)

Balik2 layan lak badminton All England, beregu negara macam nak menang, tapi last boleh buat banyak silap pulak,dah orang Denmark tu menang. Tunggu2..game lepas tu ingatkan Dato Lee Chong Wei, tapi orang lain pulak. Layan game PES kejap, ha Chong Wei pun kuar, lawan Lin Dan.

Sepanjang perlawanan memang ati ni xtenteram langsung! Walaupun Chong Wei dah leading 5 markah pon xtenang gak. Kalau dia leading 10 pon aku x tenang. Lin Dan tu bukan boleh caye. Kang tup2 dia gelek sana gelek sini dah kejar Chong Wei huhuhu

Tapi akhirnya Chong Wei menang la jugak 21-17, 21-17 sama la pulak kan score dia :)
Tahniah diucapkan. Bape ribu dapat aku pn xtaw.hahaha

**********

Penat blogwalking arini, banyak silent reader jer. Pegi tengok Vlog Ben Ashaari ngan Mat Gebu, Baca kisah cinta Sunah ngan Adi, pasal kartun tsunami kat suratkhabar, memang kene kutuk je la. Pasal kisah disebalik Tsunami..ramai orang buat entry pasal tsunami sampai naik bosan baca mende sama je.

Part entry lain2 ade la beberapa yang menarik, ada movie pasal novel Ombak Rindu, ada macam2 contest, ada macam2 promote exchange link, masuk bloglist bagai. Ada gak personal..aa terlalu banyak aku follow, pening lak nak ushar semua hehehe tapi xpe..aku memang suka baca.

Okla..nk tido.dah pukul 3 lebih..aku xtaw la sape nak baca entry ni pagi2 camni. Esok adala kot.

Em??? Malaysia cuti ke x?

Cuti...

Cuti sekolah!! wkakakakakaka :D

Comments

hana said…
haha..
saye bace entry awak pagi2 nh..
hehe..
sekola aje cuti tapi univ x cuti..
hua..
misz sheyla said…
huarggg...sio2 den semangat
cintatehO said…
cehhh penat je aku bc ngan teliti ngat ade cuti btol la...huhu keciwa..

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.