Aku update saja apa2 dahulu

Salam~

WOW serius lama x bukak blog. haha banyak benda berlaku menyebabkan aku malas nak ber blog.
Dengan sekarang aku sibuk main satu game online ni, dengan kemasukan aku kembali belajar di MSU dengan proses mencari rumah sewa dan macam2 lagi masalah. So sekarang semua hampir selesai. Aku pon xtahu bila nak kembali blogging ni. Sah banyak benda nak catch up dengan kawan2 lama..xde la kawan sgt pon. kenal2 gitu jer lalu blog.hehe kawan la tuu kita kawan kan?? kan??

Ok tu je setakat ni. Aku pon online kat cybercafe jer nie. Niat nak berblog balik tu ada tapi bukan dalam masa terdekat. Aku jugak rasanya mungkin x berblog kat sini. Sebab blogging sorang2 ni susah bagi aku kerana aku ni poyo la sangat sibuk dan xde masa.haha so aku ingat nak join jadi 2nd author blog orang lain. Tak pasti nak ke xnk sebab aku pon xtahu macamana keadaan dan dunia aku masa depan ni. Seminggu dua ni memang kritikal la bagi aku. Dengan nak register subjek lagi, buat permohonan ptpn lagi buat bank islam, beli pin no kat bsn walawehhhhhhhhhhhhh cerita pon xguma la.haha

sekian wasalam.

Comments

anyss said…
Assalamualaikum,
sila rajin! sila rajin! jangan malas2....

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.