Kisah Hari Ini 27/7

Jom merapu..

+ Bangun pagi pukul 4.50am study programming konon nak tunjuk yang aku pandai kat kelas kul 8a.m nanti.
+ Tidur sekejap dan sedar pukul 9.30am buatkan usaha nak berlagak hancur berkecai.

+ Datang kelas seterusnya tepat jam 10a.m
+ Hanya untuk menunggu tips exam next week yang diberitahu sejam kemudian. tau aku dtg lmbt jer

+ Then masuk kelas 2D pukul 12pm dan belajar tentang 3D environment.
+ Keluar kelas awal sebab xde bende nak buat dah lagi,
+ datang balik ke kelas yang sama pukul 4pm selepas sedar pendrive+kunci rumah aku tertinggal kat computer lab itu. Dan sah2 ilangnya tak kembali~~ huhu

+ Dengan mood sedih, lepak kat Giant Seksyen 13. Mula2 keluarkan duit..
+ Kemudian dapatkan balik sim card maxis aku yang hilang dek hp tercicir minggu lepas.
+ Ternampak kedai gunting rambut, berfikir 8 kali dan akhirnya tanpa disedari aku dah ada kat kerusi gunting rambut.

+ Balik rumah dengan perasaan bercampur baur..
+ Singgah kedai runcit beli air feveret Bliss ngan beli aiskrim.lantakla..aku nak melantak sorang2 huhu

+ Dok depan laptop bukak fb cuma nak check notification pasal org post kat blog.
+ Ntah macamana aku terblogwalking sekali baca pasal bolasepak negara, kes pembunuhan kat norway, budak 10 jari, dan kisah2 merapu orang lain. Thanks to u all blogger sebab bagi aku hari yang penuh informasi.

+ Tak tahu nak buat ape, ingin baca nota utk quiz esok tesangat la poyo kalo baca sekarang. At least 2 jam sebelum kelas baru baca baru syok.
+ Tu yang menulis kat blog nih.

+ Ok.nak post dan buat benda lain.
+ Maybe bukak twitter dan ...aku xtaw ape akan jadi..i will become lost in that world hahaha


adios~

Comments

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.