Merapu KPOP Wehhh



Huaaa...saje update blog sebab tengah mood nak merapu.hahaha. Ok,mmg da lama x update. Busy la konon. blehh.. Malas sebenarnyer..tp xpela..nak wat camne.

So, sekarang life macam biasa.. Mid semester exam baru je habis, Lega.. tapi result tak taw la camne..rasa xde la dapat 4.0 cam dulu. (dulu pon xpenah dapat.wakakaka) Exam susah giler..jawab boleh masa je x cukup, kira lack of skill on answering exam la katakan..

So habis je exam, aku cuti sendirik selama seminggu di rumah. Yep..seminggu, buat macam MSU ni bapak aku yang punya.muahahahaha. Jahat siot aku..hehe tapi nak wat camne..kat rumah best dowh..sahur makan best, buka lagi la best, pastu duduk 24jam men psp jer ngan layan channel KBS World.hahhaa

Naik je minggu depan ha..amik ko...assignment berjela bebeh.. Ada 5 assignment nak kene buat. Hahaha padan muke aku kn kn kn..nak sangat ponteng klas. Harini, dah siap 4..lagi satu group punye keje so biarlah dulu. Penat pulun weh sabtu ahad lepas.

Duit ptptn dah masuk..dapat 1500 jer so sebulan dalam 200+ je kot. Cukup wat bayar rumahh sewa je la.. Makan,minyak moto ntah la.. Nak keje part time lom datang seru.hehehe Aisehmen...aku baru je cadang nak beli hp baru, tablet baru, baju baru, kasut baru...bila tgk duit ciput..tros padam hasrat di hati huhuhu..

Lately, aku busy dengan korea..err aku memnag sentiasa busy ngan kpop tapi ni yang lately,mananya dalam minggu lepas.hehe Banyak nak update la hard disk kpop aku. Habis sume group aku jelajah. Dari laki sampai pompuan. 2PM, 2AM, Beast, ss501, Bigbang, CN Blue, SNSD, Kara, After School, 2NE1, bla3..sampai group yang baru debut pon aku survey macam Boyfriend, Dal Shabet, ngan Girl's Day. Hahaha giler kpop siot.

Dalam banyak2 tu aku paling layan lagu2 ni:
Park Bom (2NE1)

Park Bom (2NE1) - Don't Cry
Song Jieun (Secret)
Song Jieun (Secret) - Going Crazy
Secret Zinger-Han Sunhwa-Hyosung-Song Jieun
Secret - Starlight Moonlight
2NE1 Minzy-CL-Dara-Park Bom
2NE1 - Lonely
T-ARA
T-ARA - Roly Poly
Yong Hwa CN Blue

Jung Yong Hwa (CN Blue) - Heartstrings
After School
After School - Shampoo.

Haa..ni list yang aku slalu dok ulang2 minggu lepas. Layan gak la..
Yang kumpulan 2NE1 tu aku baru je kenal. Diorang baru je mula comeback so tu yang aku baru nak kenal. Dulu penah dengar tapi ala..sebab kumpulan baru aku pon malas nak layan.. Yela..takot kenal2 pastu bubar..macam kumpulan Girl's Day tu..baru 2 bulan debut, 2 orang keluar..ape cer??
Bekah After School
Yang paling paling paling aku sedih..aku dapat news yang BEKAH ahli kumpulan After School keluar dari group. Dia keluar sebab nak teruskan cita2 dia dalam Designer. Harap dia berjaya la.
So sekarang After School tinggal 8 orang jer. Yang paling latest masuk ialah E-young, dia sumpah power maen alat musik. Dengar2 7 alat musik dia leh main.
E-Young After School

Oooo kalo nak citer kpop sampai esok x habis. aku stop cini je la..hehehe puas merapu..nak sambung keje yang x berapa nak siap..chowwww

Comments

Popular posts from this blog

5 benda korang jangan buat kalau datang Saba Restaurant

Awek Cun & Comel: Patut Tegur atau Tidak?

Demam..macamana nak elak dan dapat.