• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Kawan Kahwin Sudah

Posted by Aidil on Sunday, September 18, 2011 1 comment



Selamat Pengantin Baru Alia & Iszuddin!!
Semoga perkahwinan korang berkekalan hingga akhir hayat..

16 september 2011 Nikah
17 september 2011 Bersanding rumah pengantin perempuan
18 september 2011 Majlis rumah pengantin lelaki

Kawin jugak member aku ni..macam x percaya je yang kawan aku, kawan sekolah rendah aku, best fren aku ni dah kawin.haha

Sebabkan diorang, aku pulang ke felda ayer hitam dari shah alam, daha datang dari kedah, kitorang bertungkus lumus mendatangkan diri ke majlis diorang.
Semua penat lelah tu berbaloi gak bila tengok diorang disandingkan di atas pelamin. hehehe

Kamera memang xberhenti ambik gambar, handphone xperia aku pon join sekaki walaupun xde la excited sangat..malu ngan camera nikon dan canon power hahaha

Pape pun..majlis sume berjalan dengan lancar dan xde la kes2 orang datang mengamuk ka, ape ke...

Harap2 lepas ni walaupun diorang dah kawin, kawan jangan dilupakan.hehe kita kan BFF kn kn Ewan, Daha, Alia, Azie, Dilah :p sekarang tambah lagi sorang Din ^_^





1 comments:

Selamat pengantin baru kepada pengantin., moga masjid yang dibina diimarahkan serta dapat barakah dariNya

linkwithin

Related Posts 

with Thumbnails
 
  • NetworkedBlogs

  • Blogger Community

    Ourbloggerlists

    BlogMalaysia.com

    Blogged.my
    Personal blogs
  • My Blog List

  • Blog Archive

    Gengblogger